Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

2011 ΔΙΑΜΑΝΤΕΝΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ, Γράφει η Νότα Κυμοθόη





2011 ΔΙΑΜΑΝΤΕΝΙΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ
Γράφει η Νότα Κυμοθόη


Από τους ωκεανούς της ζωής μου
Διαμάντια αγάπης για όλους...


Μέσα από τη διαδρομή μου όλη...ίσως και να βρείτε ...το δικό σας διαμάντι...
Μέσα από τα βιβλία μου...αυτό οπού συνηχεί στη δική σας ψυχή, μόνο αυτό είναι για να κατανοήσετε, τα άλλα είναι γι΄ άλλους...Ο καθένας, παιδί του Θεού είναι και πηγαίνει στο δικό του μονοπάτι...Μη θέλετε να του φορέσετε τα δικά σας παπούτσια και να τον αναγκάσετε να βαδίσει στους δικούς σας ρυθμούς και στο δικό σας μονοπάτι. Αν το θέλει θα σας ακολουθήσει, αν όχι μη προσπαθήσετε με τη βια να κάνετε κάτι...


Ας γίνουμε ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ
...


Νότα Κυμοθόη
Συγγραφέας και Δημιουργός Έργων Τέχνης


Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες μου


Ευχαριστώ όλες τις φίλες κι όλους τους φίλους μου
οπού τόσα χρόνια με στήριξαν και με υποστήριξαν
και με βοήθησαν να δημιουργώ.
Δίχως τη δική σας βοήθεια δεν θα ήμουν τίποτα.


Ευχαριστώ σας...
σε όλες τις δυσκολίες μου...γιατί ο δρόμος μου
ήταν πάντα μοναχικός και δύσκολος...
κι εσείς είσαστε πάντα κοντά μου...
στο δικό σας ξέχωρο μονοπάτι!..


Ευχαριστώ όσους συγγενείς στάθηκαν κοντά μου.


Ευχαριστώ κι όλους εκείνους που εμπόδιζαν συνέχεια
τις προσπάθειές μου. Μέσα από τα εμπόδια που ύψωναν
στο διάβα μου, έμαθα να ΥΠΑΡΧΩ ΟΡΘΙΑ!..


Ευχαριστώ κι  όσους θέλησαν...το θάνατό μου...
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...
το παράλογο "μίσος τους" ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥΣ


Αλλά τους ΣΥΓΧΩΡΩ γιατί τους λυπάμαι
που ξοδεύουν την ενέργειά τους για να με βλάπτουν
...
αφήνω ένα μικρό χελιδόνι που βοήθησα κάποτε να ΖΗΣΕΙ
ΕΛΕΥΘΕΡΟ να πετά στον ΟΥΡΑΝΟ
και να τους θυμίζει την...ΚΑΘΕ ΑΠΟΔΗΜΙΑ...


ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ
ΠΩΣ ΘΑ ΖΕΙ ΑΙΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΣΕΙ ΑΙΩΝΙΑ


Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΣΕΙ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ
ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΙΣΕΙ!..


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΤΕ

ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΚΑΠΟΤΕ


ΘΑ ΕΥΩΔΙΑΣΕΙ Η ΑΥΛΗ ΜΕ ΑΝΘΗ!..
ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΕ ΠΟΥΛΙΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ


ΟΤΑΝ...


ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
΄Ισως η γη μας γίνει και πάλι ένας αιώνιος Παράδεισος...


Με αγάπη για την Αγάπη
και Αγάπη για το Φως της Αγάπης
Με αγάπη και Φως
Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη Κοσμήματα/kosmimatakymothoe© Νότα Κυμοθόη
 Photography and Kosmimatakymothoe Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

© Νότα Κυμοθόη