Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Νότα Κυμοθόη "κοσμήματα"

 Photography and Kosmimatakymothoe Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη
                             Νότα Κυμοθόη "κοσμήματα"
Η χαρά των γυναικών σε όλες τις περιόδους του πολιτισμού και της ιστορίας της τέχνης, ήταν η χρήση των κοσμημάτων, με τα οποία στόλιζαν το σώμα τους. Υλικά από τη γη δεμένα αρμονικά μεταξύ τους που πρόσθεταν ιδιαίτερη γοητεία και κομψότητα. Από τη γιαγιά μου έμαθα πολλά πράγματα κι ένα από αυτά ήταν και η τέχνη δημιουργίας κοσμημάτων...Εδώ ένα υπέροχο βραχιόλι με ημιπολύτιμους λίθους, δεμένο με πολύ φαντασία και μεράκι από εμένα για εμένα...
 Photography and Kosmimatakymothoe Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Κι εδώ ένα υπέροχο κολιέ από κοράλλια κόκκινα, τα οποία είχα δημιουργήσει για εμένα το 1979 από ένα παλιό κολιέ που είχα βρει στο Σαν Μαρίνο της Ιταλίας...
 Photography and Kosmimatakymothoe Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη

Κι εδώ μια μοναδική σύνθεση λαβραδορίτη, που δημιούργησα το 1995, αλλά φωτογράφησα πολύ αργότερα. Ένα ιδιαίτερο κόσμημα δημιουργημένο για εμένα με πολύ αγάπη...
Το κόσμημα, όπως και το ένδυμα αποτελεί προσωπική υπόθεση της κάθε γυναίκας. 
Στις πόλεις υπάρχουν καταστήματα πώλησης διαφόρων υλικών, από τα οποία μπορούν οι γυναίκες να προμηθευτούν διάφορα υλικά για να κατασκευάσουν τα κοσμήματά τους, τοποθετώντας την προσωπική τους σφραγίδα...
 Photography and Kosmimatakymothoe Nota Kimothoi© Νότα Κυμοθόη© Nότα Κυμοθόη Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

Δεν υπάρχουν σχόλια: